Isnin, 3 Ogos 2009

Where's the beef...

Yang nie tak ada kena mengena ngan tajuk......

Aku pagi nie rasa frustrated giler......

1) Bila other departments nak siapkan kerja or they need my department's help, aku cakap... sure no problem. Aku akan support! Paling tidak pun aku akan hantar budak aku.

2) Bila aku nak buat kerja aku, bukan aku mintak tolong, aku cuma mintak pandangan aje... Tak usah kata nak nolong, ko bagi negative and destructive comment lagi!!!

3) Aku bukan macam budak kecik nak balas dendam.... tapi kau ingatlah, ada lori ada bas......, Ada hari aku tak balas... aku buat pandai aje!!!

4) Kesian kat korang... tetiba kena dengar aku berleter!!!

7 ulasan:

DrSam berkata...

aku suka pantun dua kerat kau tu bro :) Kita cool...

Hidup KOKA berkata...

Kita memang cool bro!!!!

lavidalabelle berkata...

yg no 4 tu buat aku tergelak ;p


p/s: naper tak buat pop up comment box. kan senang :{

Unknown berkata...

apa salah beef tu, kena jadi tajuk post U?

pinkiss berkata...

hmm.. pandai gak ko bebel eh?

Hidup KOKA berkata...

Belle...
Aku suka kau gelak!!!
Camaner nak buat dialog box tu?

VA...
Beef tu tak salah!!!!

Pinkiss...
Ko tanya budak budak kat opis aku... naik meleleh taik telinga diaorang kena bebel!!!

DrSam berkata...

Salam Ramadhan almubarak to you and family.

Tak sempat juga sesi mengeteh ulangan kita sebelum Ramadhan ni. Takpe lepas raya kita pulun sakan.