Isnin, 24 Ogos 2009

Tuah AKU...



Aku memang bertuah hari ni kerana:


1) Boss aku mengambil dan menghantar anak aku kerumah lepas tuisyen.
Kebetulan anak aku setuisyen ngan anak dia dan aku lak selalu tak ada kerana tugas rasmi atau pegi “yeay.. yeay” ngan kengkawan .
Bukan sekali, dah banyak kali! Terima kasih Tuan Haji…….


2) Aku ada pensil Faber Castell. Disitu tertulis “Companion for life!”.
Betul ke? Ada sesapa yang nak?



3) Anak aku janji nak masak nasi goreng kampung untuk berbuka…
Feveret aku tu!!!!
Errr… masak sambal tumis udang sekali boleh tak?

Enkorang ada rasa bertuah tak hari ni?

5 ulasan:

pinkiss berkata...

ko mmg BUDAk bertuah. hahahaa..

Hidup KOKA berkata...

Noni,
Kita sesama bertuah bukan HANG TUAH!

Mencari Sinar Bahagia @ Tommy berkata...

Hello...

Apa khabar???
Dah agak lama x singgah blog,bro..
How is work lately???
Jgn lupa sinngah my blog,k...

Hidup KOKA berkata...

Tommy,
Khabar baik, you apa khabar?
Work.. ok lah!
I singgah blog you jap lagi ye!

DrSam berkata...

memang bertuah badan. kalau ramai lagi boss macam Tn. Haji tu memang muhibah kehidupan.