Isnin, 23 Mac 2009

Dubai oh Dubai


Aku tahu bukan aku sorang pernah sampai sini...... Tapi what the heck...... Aku nak cerite jugak!



Inilah hotel yang aku duduk.... Kat Festival City, Dubai. Best giler!



View from our room.......... Those Marina Bay in Festival City!




Wow...... Nice bed! How I wish katil aku se-empuk ini kat rumah!!!!!

Benda ni lah yang house keeper letak atas bantal aku tiap tiap kali house keeping!



The bathroom....... Glass! Crystal clear!!!!!


Malaun manalah yang buat dajal!!!! Letak kek ni kat dalam bilik aku! Besdey aku lambat lagi laaa oiiii!


Nak tahu berapa room rate pernight? tengok atas nie.... It is AE 2,650 Dirham! Which is about RM 2,700!!!!! Patut ler............................ Kompeni bayor beb!



Our host masa lepas kerja........ Malaysian family yang duk kat sana! From left, Zed, Aiel, Normah and Akil. Dia orang nie murah hati dan suka melayan tetamu! Eventhough penat bekerja..... masih melayan kerenah kita orang! Moga moga korang sekeluarga murah rezeki!
Terima Kasih le bebanyak!
Balik cuti kat Malaysia nanti jangan lupa call..................

Villa yang diaorang duduk...... pergh...................

Zed, didepan pintu kat villa dia orang!
Villa yang dia orang tinggal..... hmmmmmmmmmmm.........

Old Dubai from Abra station.................


Gambar aku lepas kena interview dengan CNBC for the second time! The first time was in JB back in 1998.... sebelum aku "ditumpangkan" kedalam lori warna biru!!

8 ulasan:

pinkiss berkata...

yeay! aku 1st.. ( dah kena wabak zara )

pinkiss berkata...

aduh.. best banget seh dia punya bilik air. adoila..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

waa!!!
(kenapa wabak aku yang kau suka cakap wes?!)

mak aii..lawa gila!!rindu nak pergi lagi!

Hidup KOKA berkata...

Pinkiss...... You're the first!
Ko mmg kelas!
Zara..... Wabak ko mmg cepat menjangkit!... Jom ke Dubai! My next trip will be next month!

Unknown berkata...

Wowwww...

best nya! Their city looks very impressive.

Hidup KOKA berkata...

Verse....
Rasa cam tak nak balik!

lavidalabelle berkata...

BEST! BEST! BEST! aku jeles sih!

koka,
gambar yg last tu. giler comel rasa mcm nak tampar2 je pipi tembam kamu tu. lalala...

Hidup KOKA berkata...

belle.....
Pipi rebutan tu.....