Khamis, 12 Februari 2009

What will happen?

What will happen?

Soalan yang aku sering tanya diri aku....
Tiap kali aku masuk apis,
aku review working diary bebudak aku,
Aku jadi tension!!!!

Napalah ngan dia orang ni...
dah bagi direction ngan tunjuk ajar,
Tak paham paham...
Nak kata kurang ajar...
Dah beranak pinak semua!!!!

Kang kalau aku bagi show cause letter..
Kena DI lak korang ngan HR..
Pastu kalau sack......
What will happen?

Tapi kalau aku kesian kat dia orang....
Tak ada orang kesian kat aku...
Nak kesian buat apa?
Kerja banyak tak siap!!!!

Kalau aku yang kena DI..
Kalau aku yang kena sack...
Kalau aku yang jadi mangsa..
Dek ketongongan korang..

What will happen???

Rerasa nak meletop aku...
esok dalam morning meeting nie...
Tengoklah!!!!

What will happen?

9 ulasan:

pinkiss berkata...

harus pikir begitu.

Hidup KOKA berkata...

Memang dah puas pikir dah!!!

Kesian tu tetap ada!!!

DrSam berkata...

salam,
memang dilema tu. tugas yang diamanahkan perlu dijalankan dengan sebaik mungkin. Hati kawan pun perlu dijaga. tapi kalau kawan tak jaga hati kita...

Hidup KOKA berkata...

Kawan kawan jugak......

Amanah kena jaga!!!

Dr Sam, jom ngeteh when you are free......

Nashays berkata...

Kadang-kadang budak2 nak kena kasik smack down sket...hahaha

DrSam berkata...

jom...sila nyatakan tempat dan waktu.

Unknown berkata...

Que Serra Serra
What will be, will be
The future's not ours to see
Que Serra Serra...

a.b geldofg berkata...

sabar bro

DrSam berkata...

lama senyap ni bro? Tak nak join ke acara mengeteh sabtu ni?