Selasa, 14 Julai 2009

Edisi Khas.... Blog ku yang ke 50!!!!

What a morning!!!!!

Tadi pas hantar anak aku gi sekolah.... aku rasa lapar sesangat!!!!
Aku singgah kat warong nie.... order roti bawang satu and duk depan TV.
Bila roti bawang sampai... hmmmm nyam nyam nyam!!!!

Aku pun amik sudu and garpu kat meja seberang, and koyak koyak kan roti bawang, pastu letak sambal.....
Hmmmmmm aku pun tikam ngan garpu kat tangan kanan.... nape tak melekat???
Aku tikam llagi roti ni ngan garpu tangan kiri..... pun tak melekat!!!!
Ape hal nie......
Laaa....... Aku teramik dua dua sudu, mana nak melekat!!!!
Nasib baik minah waiter tu tak nampak!!!!
Aku pikir lagi.... mesti ada lagi yang tak kena....
aku pun pelan pelan raba....
Aku nak chek....
Tak nak le obeyes sangat.....
Puh.......... LEGA RASA NYA!!!!!!
ZIP SELUAR AKU MEMANG TERTUTUP RAPAT!!!!!!

7 ulasan:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

hahahaha~

kalau lah zip juga terbuka, sudah melengkapkan hatrik bernasib kurang lekat~

hahahhaa~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

hoyeah!!

aku 1st dan 2nd!!

MARiE LUkMAN™ berkata...

dasat. xtgk ke sebelum tikam?

lavidalabelle berkata...

sah nafsu ghimau ni. sudu dgn garfu pun tak perasan xD



eh zip paling penting okeh. hahaha

pinkiss berkata...

tak senonot..

DrSam berkata...

kalau zip bawah terbuka tu maknanya masih lapar dan kena order satu round lagi roti tu bro :)

tootsie berkata...

walau-weii..panas panas!

btw CONGRATES CONGRATES!!